شرح

تاریخ : 2 خرداد, 1401

 

  1. رزیناپوکسی مارامو بابالاترین کیفیت قابل سفارش به رنگ دلخواه رزین اپوکسی پشت و رویسنگ مارامو. رزین اپوکسی مخصوص سنگهای مرمریت و گرانیت و اپوکسی مخصوص هوای سرد با درصدهای متفاوت برای انواع سنگ هاوتنوع کد، قابل سفارش می باشد. رزین اپوکسیماراموبدون زردشدگی رقیق و بسیارچسبنده می باشدکه به علت رقیق بودن قابل نفوذ درکوچک ترین رگه ها و ترک های مویی سنگ میباشد. و باعث استحکام آن شده و مانع خردشدنسنگ و یا خالی کردن رگه های سنگ می شود.
  2.  از رزین اپوکسی سنگ جهت ترمیم و تقویت انواع سنگ‌های ساختمانی از جمله مرمر و مرمریت درکارخانجات تولید و فراوری سنگ استفاده می‌شود. در حقیقت سنگ اره شده به صورت صفحاتی در ضخامت‌های مختلف در می‌آید که این عملیات ممکن است موجب ایجاد خلل و فرج، ترک و یا شکاف‌هایی روی سنگ شود.
  3. این اختلالات در ادامه و در فرایندهایی از جمله ساب زنی و کالیبره کردن ممکن است موجب شکستگی، جدا شدن و گسستگی سنگ شود. با استفاده از رزین اپوکسی سنگ می‌توان این منافذ و حفرات را پرکرده و از این طریق استحکام سنگ را تقویت کرده و در عین حال نفوذپذیری را کاهش داد. اگرچه که از رزین پلی استر نیز بدین منظور استفاده می‌شود، اما مقاومت و دوام کمتری نسبت به رزین اپوکسی دارد.

مزایای اپوکسی توری سنگ شامل موارد زیر است:

  • جلوگیری از نفوذ رطوبت که مانع از رشد و شیوع باکتری، قارچ، کپک و … می‌شود.
  • عدم واکنش پذیری با سایر مصالح ساختمانی
  • جلوگیری از فرسودگی سنگ‌ها
  • افزایش طول عمر سنگ‌ها
  • خاصیت چسبندگی فوق العاده
  • افزایش استحکام قطعات سنگی و…

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09125770085 تماس بگیرید.

هنگام تماس با فروشنده ، برای دریافت یک معامله خوب ، به ما مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

تبلیغات

آگهی های اخیر

بالا
Call Now Button