محافظ سنگ نانو مارامو

برای قیمت تماس بگیرید

شرح

قیمت : برای قیمت تماس بگیرید
نوع : فـروشـی
تاریخ : 29 آبان, 1401
وضعیت : نو

به طور کلی استفاده از پوشش نانو محافظ سنگ نتایج زیر را در بر دارد:

ضد آب و لکه و ضد شوره کردن سطح سنگجلوگیری از ترک خوردگی و شوره زدن سنگحفظ زیبایــی نمــای ســاختمانجلوگیری از اثرات مخرب ناشی از هوازدگی، عوامل جوی و تغییــر رنگ سنگافزایش عمــر سنگ

لایه ای نامرئی بر روی انواع سطوح معدنی مانند سنگ های طبیعی، بتونی، سیمانی، سنگ فرش و … تشکیل می دهد. این عایق نانو سنگ با ایجاد خواص عالی دفع آب و انواع آلودگی ها (آبگریزی) از سطوح مذکور محافظت می کند.

با وجود اثر آبگریزی پوشش نانو محافظ، ذرات خاک و گرد و غبار، دوده، چربی و مواد روغنی و دیگر آلودگی های محیطی نمی توانند به سطح سنگ جذب شوند. وقتی که بر روی سطح سنگی یا آجری نما پوشش نانو آبگریز اعمال شده باشد، نفوذپذیری سطح به شدت کاهش یافته و سطح خیلی دیر کثیف می شود و برای تمیزکاری و شستشوی نما دیگر نیازی به حلال ها یا ماشین ها و دستگاه های تمیزکننده و ساینده نیست و سطح به راحتی تمیز می شود زیرا که کثیفی ها در سطح نفوذ نکرده و بر روی سطح با چسبندگی ضعیف باقی مانده اند. این پوشش نانو محافظ به دلیل ساختار شبکه هیبریدی آلی/ معدنی خود، بسیار بادوام است.

هدف اصلی استفاده از نانو محافظ سنگ نما حفاظت مؤثر از ساختمان در دراز مدت است. رطوبت، خاک، گرد و غبار، قارچ، جلبک و باران اسیدی همه این عوامل می توانند به نمای شما آسیب برسانند. پوشش نانو سنگ و پوشش نانو آجر نانوفرازسپاهان سالها از نمای شما در برابرتمام این عوامل آسیب رسان محافظت می کند.

هنگام تماس با فروشنده ، برای دریافت یک معامله خوب ، به ما مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

تبلیغات

آگهی های اخیر

بالا
Call Now Button