پاک کننده لکه و زردی

برای قیمت تماس بگیرید

شرح

قیمت : برای قیمت تماس بگیرید
نوع : فـروشـی
تاریخ : 29 آبان, 1401
وضعیت : نو

پاک کننده زردی سنگ

زردی حاصل از زنگ‌زدگی به سطح سنگ طبیعی و مصنوعی نفوذ کرده و باعث زرد شدن یا زنگار بستن پلاک سنگ چه در کف و چه در دیواره می گردد. این مورد در سنگ‌های مرمریت رگه‌دار و  سنگ‌های گرانیتی بیشتر دیده می شود.

دلایل زرد شدن سنگ

1-داخل سنگ آلیاژ های فلزی ای وجود دارد که اگر در سطح سنگ ترک وجود داشته باشد، در زمان مرطوب شدن سنگ، رطوبت به داخل سنگ نفوذ کرده و این آلیاژ ها به رطوبت واکنش نشان می دهند و در واقع زنگ می زنند.

2-    در نما، زمانی که پشت سنگ ها اسکوپ میگذارند، بعد از دوغاب ریزی پشت سنگ، فلز های به کار رفته زنگ می زند و سپس زنگ زدگی به داخل سنگ نفوز می کند و اگر سنگ ضعیف یا بی کیفیت باشد، زنگ زدگی به سطح آن می رسد و این امر باعث زردی سنگ می شود.

3-در مواقعی دیده می شود که یک جسم فلزی بر روی سنگ قرار می دهند، این جسم فلزی در هنگام تماس با رطوبت، دچار زنگ زدگی می شود و باعث زرد شدن سنگ نیز می شود.

4-در اکثر مواقع، سنگ کارها برای نصب سنگ از چسب ۱۲۳ استفاده می کنند. اسپری این چسب باعث زردی یا سبز شدن در سنگ می گردد.

آشنایی با انواع مواد پاک کننده جهت از بین بردن زردی ها روی انواع سنگها

۱:R123T: محصولی جهت از بین بردن تغییرات رنگ ایجاد شده در اثر تاثیرات بخارهای رزین ها در سنگ می باشد. این محصول قادر است زردشدگی، سبز شدگی و تغییرات ناشی از رنگ های ایجاد شده در سنگ تراورتن که عامل آن رزین هایی مانند چسب های ۱۲۳ و … می باشد را از بین ببرد.

این پاک کننده ساب سنگ را از بین نمی برد و خورندگی در سنگ ایجاد نمی نماید. تاثیرات آن ممکن است از یک تا چند روز به طول انجامد. در برخی از سنگهای آهکی احتمال کم شدن براقیّت در محل اجرا وجود دارد.

۲: پاک کننده :M+این محصول یک تمیز کننده فوق العاده بر پایه اسید های غیر آلی با مواد فعال سطحی غیر یونی و ضد زنگ می باشد. این محصول عاری از اسید هیدروکلریدریک می باشد.

پاک کننده برای پاک کردن زنگ زدگی روی سطوح و همچنین لکه های زنگ زدگی ناشی از ذرات سنگ‌های مصنوعی و طبیعی مانند سنگ های مرمر مناسب می باشد.

با استفاده از این محصول ترکیبات ذاتی سنگ که باعث تشکیل زنگ زدگی می شوند را می توان برای زنگ زدگی جدید پوشش داد.

 به طور کلی هر دو ماده ی ذکر شده، هیچ آسیبی به سنگ نمی زنند و سطح آن را از بین نمی برند. در برخی از سنگ های آهکی مانند مرمریت ها احتمال کم شدن براقیت در محل اجرا وجود دارد که می توان با کفسابی سطح سنگ را دوباره صیقلی، براق و تمیز کرد.

انواع لکه چسب بر روی سنگ نما

لکه های سنگ ناشی از چسب های فوری یک دو سه به دو مدل کلی بستگی به میزان اکسید شدن و سولفاته شدن کانی های سنگ با شتاب دهنده چسب تقسیم میشوند.

لکه های زرد به علت سولفاته شدن اسپری شتاب دهنده چسب 123 بر روی سنگ می باشند . این لکه ها به صورت عمقی در سنگ نفوذ می کنند و به هیچ عنوان با حلال های تینری اعم از استون پاک نمیشوند.

هنگام تماس با فروشنده ، برای دریافت یک معامله خوب ، به ما مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

تبلیغات

آگهی های اخیر

بالا
Call Now Button