جام بازی های الکترونیکی بهمن 1401

جام بازی های الکترونیکی بهمن 1401

نخستین جام بازی‌های الکترونیکی جایزه بزرگ شهر تهران توسط سازمان ورزش شهرداری تهران از ۲۳ تا ۳۰ بهمن در برج میلاد برگزار می‌شود.

این‌جشنواره با حضور شهروندان پایتخت‌نشین، در ۵ رشته مختلف برگزار می‌شود. در این‌جشنواره بانوان در دو رشته کلش رویال (موبایلی) و تِرَک مانیا و آقایان نیز در رشته‌های فیفا ۲۳، E  فوتبال ۲۳ و کلش رویال (موبایلی) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره تفریحی-رقابتی می‌توانند با مراجعه به نشانی armanjashnvareh.com  نسبت به صورت رایگان  ثبت نام کنند.

نخستین جام بازی های الکترونیکی

ثبت نام رایگان در جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ تهران آغاز شده و تا ۱۸ بهمن ادامه خواهدداشت و مسابقات از ۲۳ تا ۳۰ بهمن در برج میلاد برگزار می‌شود. تاکنون ۱۷۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی ما این است که بیش از ۷ هزار نفر ثبت نام کنند.

جشنواره جایزه بزرگ بازی‌های الکترونیک شهر تهران از ۲۳ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ ماه جاری به طول می‌انجامد و در پایان جوایزی بسیار نفیس به برندگان اعطا می‌شود.

طی این برنامه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به منظور ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای مردم پایتخت، ۵۲ رویداد مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را تعریف کرده است.

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش‌های شهرداری دیروز در نشست خبری این رویداد ورزشی با اعلام مطلب فوق،اظهار داشت: سازمان ورزش متولی ورزش شهروندی است. به جز کالبد شهر روح شهر یعنی مردم هم برای شهرداری اهمیت دارد.

اهمیت جشنواره آرمان به گفته رئیس سازمان ورزش شهرداری

 سازمان ورزش باید شرایطی ایجاد کند که از نظر نشاط اجتماعی، خدماتی برای مردم فراهم شود. رویکرد ما خانواده‌محوری و هویت‌بخشی به محلات است.

جشنواره آرمان در موارد مختلف برگزار می شود که بخش ورزشی این جشنواره در سازمان ورزش تعریف شده است. ورزش‌های آیینی و پویش‌های مردمی مختلفی داریم مانند کمک به ایتام، آزادسازی زندانیان، یا کمک هزینه تهیه جهیزیه برای خانواده‌‌‌‌‌های بی‌بضاعت؛ سعی کردیم ورزش‌های آیینی و سنتی در هر برنامه‌ای نمود پیدا کند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری ادامه داد: بخشی از برنامه‌های ما که حدود ۳۰ میلیون نفر را درگیر بازی‌های رایانه‌ای کرده است ورزش‌های الکترونیکی است، لذا با برنامه‌ریزی که برای جشنواره آرمان شده، طرحی برای بازی‌های رایانه‌ای ارائه شد که می‌تواند رویداد بی‌نظیری در کشور یا سطح منطقه باشد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری با اشاره به این که در این مسابقات جوایز قابل توجهی به نفرات برتر داده می‌شود، تصریح کرد: با انجمن ورزش‌های الکترونیکی صحبت شده و این مسابقات می‌تواند کانالی برای انتخابی تیم ملی هم باشد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: برای برگزاری چنین رویدادی مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه مانند بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجمن بازی‌های الکترونیکی اخذ و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی همچنین اشاره کرد که در کنار برگزاری این مسابقات، مسابقات نوستالژیک مانند انجام بازی‌های آتاری، و دوره آموزشی برای افراد برگزار می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا
Call Now Button