پاک کننده سیمان مارامو

برای قیمت تماس بگیرید

شرح

قیمت : برای قیمت تماس بگیرید
نوع : فـروشـی
تاریخ : 31 فروردین, 1401
وضعیت : نو
موقعیت : تهران

اسپری پاک کننده سیمان مارامو جهت تمیز کردن سیمان از کلیه سطوح کاشی، سرامیک، سنگ مصنوعی، موزائیک  و غیره میتوانید استفاده نمایید برای معرفی بهتر این محصول میتوانید توضیحات را مطالعه نمایید.
در زمان نصب کاشی و سرامیک در منزل یا محل کار بسیار دیده میشود که در کناره های دیوارها  یا قرنیز ها سیمان هایی به روی کاشی و سرامیک چسبیده که نمیتوان ان ها را با محلول هایی مثل جوهر نمک پاک کرد و معمولا افراد از پاک کردن این سیمان ها کلافه میشوند و فکر میکنند که دیگر کاری نمیتوان کرد اما محلول پاک کننده سیمان مارامو  این مشکل را برطرف کرده و جهت تمیز کردن سیمان از روی کلیه سطوح کاشی، سرامیک، سنگ مصنوعی، موزائیک کاربرد دارد و میتواند با حل کردن (شکستن پیوند بین ملکولی) پیوند یونی در داخل سیمان جهت برطرف کردن لکه های سیمانی، آهکی و زنگ آهن از روی کاشی های لعاب دار و پرسلانی گرانیت و غیره و همچنین تمیز کردن بند کشی مورد استفاده قرار می گیرد.
از مزایای محلول پاک کننده سیمان مارامو میتوان واکنش سریع محلول پاک کننده همچنین سهولت در اجرا و قابلیت اجرا به دست افراد مبتدی را نام  برد همچنین این محلول به سطوح زیر کار آسیب وارد نمیکند و سازگار با محیط زیست نیز میباشد.
 شما برای پاک کردن کاشی و سرامیک  یا  حتی ابزار های خود که اغوشته به سیمان شده نیازی ندارد که سطح زیر کار را اماده سازی نمایید و به راحتی با اسپری کردن این محلول به روی ناحیه مورد نظر میتوانید مشکل را بر طرف نمایید فقط باید توجه داشته باشید که با توجه به میزان لکه های سیمانی سطح مورد نظر مقدار مصرف این محلول متغییر میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره 09125770085 و 02188000848 تماس بگیرید و یا از سایت https://mytor.ir دیدن فرمایید.

هنگام تماس با فروشنده ، برای دریافت یک معامله خوب ، به ما مراجعه کنید.

- نقد و بررسی (5.0)

  • 20 تیر, 1401

پاک کننده سیمان مارامو

واکنش شما در مورد این دیدگاه
نوشتن دیدگاه
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

تبلیغات

آگهی های اخیر

بالا
Call Now Button